Polityka prywatności
Ostatnia aktualizacja 10-11-2025
Data wejścia w życie 10-11-2025
Polityka prywatności
Administratorem Twoich danych osobowych jest Acctek Group Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku 21-040 przy ul. Szkolnej 4, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Lublin Wschód, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001116350, posiadająca NIP: 7123478487.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem: info@acctekgroup.pl
Cel przetwarzania danych i podstawa prawna:
Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- Nawiązywanie kontaktów handlowych i sprzedaż towarów lub usług – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, polegających na pozyskiwaniu klientów i prowadzeniu działalności handlowej (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, w tym do czynności podejmowanych przed jej zawarciem oraz do realizacji jej postanowień (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
- Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej – przetwarzanie jest konieczne w celu realizacji obowiązków prawnych administratora wynikających m.in. z ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
- Dochodzenie roszczeń i ochrona przed roszczeniami – dane przetwarzane są w ramach prawnie uzasadnionych interesów administratora w zakresie obrony jego praw i interesów w sporach cywilnoprawnych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Marketing usług własnych – dane przetwarzane są w celu promocji usług i dbania o wizerunek przedsiębiorstwa, w oparciu o prawnie uzasadnione interesy administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Marketing usług i towarów partnerów gospodarczych – dane przetwarzane są w celu sprzedaży produktów i usług partnerów oraz promowania współpracy handlowej, również w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Obsługa zapytań kierowanych przez formularz kontaktowy – dane przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Okres przetwarzania danych
Dane przechowujemy tylko tak długo, jak jest to potrzebne do realizacji celów, np.:
- do momentu wycofania zgody na marketing
- przez czas trwania umowy oraz do momentu przedawnienia roszczeń z niej wynikających
- 5 lat od końca roku obowiązków księgowych
- 6 lat dla celów dochodzenia roszczeń
Dane anonimowe mogą być przechowywane bezterminowo.
Przekazywanie danych osobowych
Twoje dane mogą być przekazywane wyłącznie zaufanym podmiotom współpracującym z administratorem, takim jak:
- dostawcy i operatorzy systemów informatycznych,
- podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, marketingowe, pocztowe i kurierskie,
- partnerzy biznesowi współpracujący przy realizacji umów i zamówień.
Dane nie są przekazywane poza EOG, chyba że stosowane są odpowiednie zabezpieczenia (standardowe klauzule UE).
Przysługujące prawa
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania, uzupełnienia lub usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- wycofania zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem),
- złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów, dla których są zbierane (np. zawarcie umowy, obsługa zapytania, dostarczenie zamówienia).
W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, które wywoływałoby wobec Ciebie skutki prawne.
Bezpieczeństwo danych
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczenia systemów informatycznych oraz procedury dostępu ograniczone do uprawnionych osób.











