Polityka prywatności

Ostatnia aktualizacja 10-11-2025
Data wejścia w życie 10-11-2025

Polityka prywatności 

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Acctek Group Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku 21-040 przy ul. Szkolnej 4, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Lublin Wschód, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001116350, posiadająca NIP: 7123478487. 

 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem: info@acctekgroup.pl

 

Cel przetwarzania danych i podstawa prawna:

Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

  • Nawiązywanie kontaktów handlowych i sprzedaż towarów lub usług – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, polegających na pozyskiwaniu klientów i prowadzeniu działalności handlowej (art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO).
  • Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, w tym do czynności podejmowanych przed jej zawarciem oraz do realizacji jej postanowień (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
  • Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej – przetwarzanie jest konieczne w celu realizacji obowiązków prawnych administratora wynikających m.in. z ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c)  RODO).
  • Dochodzenie roszczeń i ochrona przed roszczeniami – dane przetwarzane są w ramach prawnie uzasadnionych interesów administratora w zakresie obrony jego praw i interesów w sporach cywilnoprawnych (art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO).
  • Marketing usług własnych – dane przetwarzane są w celu promocji usług i dbania o wizerunek przedsiębiorstwa, w oparciu o prawnie uzasadnione interesy administratora (art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO).
  • Marketing usług i towarów partnerów gospodarczych – dane przetwarzane są w celu sprzedaży produktów i usług partnerów oraz promowania współpracy handlowej, również w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO).
  • Obsługa zapytań kierowanych przez formularz kontaktowy – dane przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Okres przetwarzania danych

Dane przechowujemy tylko tak długo, jak jest to potrzebne do realizacji celów, np.:

  • do momentu wycofania zgody na marketing
  • przez czas trwania umowy oraz do momentu przedawnienia roszczeń z niej wynikających
  • 5 lat od końca roku obowiązków księgowych
  • 6 lat dla celów dochodzenia roszczeń

Dane anonimowe mogą być przechowywane bezterminowo.



Przekazywanie danych osobowych

Twoje dane mogą być przekazywane wyłącznie zaufanym podmiotom współpracującym z administratorem, takim jak:

  • dostawcy i operatorzy systemów informatycznych,
  • podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, marketingowe, pocztowe i kurierskie,
  • partnerzy biznesowi współpracujący przy realizacji umów i zamówień.

Dane nie są przekazywane poza EOG, chyba że stosowane są odpowiednie zabezpieczenia (standardowe klauzule UE).

 

Przysługujące prawa 

  • dostępu do swoich danych,
  • sprostowania, uzupełnienia lub usunięcia danych,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • wycofania zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem),
  • złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów, dla których są zbierane (np. zawarcie umowy, obsługa zapytania, dostarczenie zamówienia).

 

W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, które wywoływałoby wobec Ciebie skutki prawne.

 

Bezpieczeństwo danych

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczenia systemów informatycznych oraz procedury dostępu ograniczone do uprawnionych osób.